Svar på frågestunden DEL 1

Några du vill lära känna som är 01 , 00 , 99 ,98
-Nej , faktist inte just nu iallafall!
Hur många färger har ditt hår varit i?
Min ursprungliga hår fär är blond , sen så har jag haft lite nyanser i brunt.
Hur lång är du?
sist jag mätte mig var jag 1.55 och det var för kanske 2 månader sen så runt det tror jag!
Fotstorlek?
35,36,37 det beror helt på vilka skor
Sötaste tjej i pararellklassen? Vilken klass går hon i? 7a 7b o.s.v. 
Vet inte riktig det finns många fina!                                   
vilka bloggar läser du/kollar du ofta? statistik?
Jag läser mina vänners bloggar , Tinkerbellas. Min statestik beror helt på hur jag bloggat men kan säga att den dagliigen ligger mellan 50-100 så inte precis så många men jag är glad ändå!
Vad önskar su dig i julklapp? :)
kan göra ett collage med vad jag önskar mig , så ni ser hur det ser ut osv.
Vilken är din favoritparfym ? :)
Jag har inte precis någon perfym jag tycker lyktar så jätte gott , men dom favoriter jag luktat på är: Viva la juicy la fleur från Juicy couture , sen alla victoria secrets body mists luktar ju för godumligt.
varför är du såå himla söt?
Gud skapade mig så... nej driver men tycker värkligen inte att jag är söt.
vad använder du för smink?

Favorit märke?
Hollister , Victoria secret , Dr.denim kommer inte på fler just nu!
Favorit bodymist (om du har någon, behöver inte bara vara victorias secret)
Har inte någon :(
Vad skulle du ta med dig till en öde ö (max 5 saker)
En båt så jag kunde ta mig hem igen..
bor du inne i stan?
Nopi inte mitt inne,  utan en bit utanför.
bor du iHus/lägenhet?
HUUUUUUUUUS
Bor du i stan eller lite utanför?
utanför somsagt
Är du bra på att sjunga?
Jag sjunga , nej jag suger..Låter typ som en död kråka, Fast alla går ju omkring och små sjunger hela tiden.
Favoritmat?
Tacozzzzz
Plattar du ditt hår?
Om jag vill ha det platt ja , men vissa dagar brukar jag ha lockigt hå i skolan så då hoppar jag över det.
Beskriv dig med tre ord!
Snäll , omtänksam och rolig (när det väl gäller)
...
 
Här har vi då första delen av frågestunden hoppas ni blev nöjda! Btw, har varit hemma från skolan dom här två dagarna på grund av att  mina bussar varit inställda och försenade och gud vet vad!
 

Kommentarer

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0