Hej pepps byter tillbaka




Hej hoppas ni mår bra! okej nu kör vi jag byter tillbaka för allt blev fel på den andra bloggen så förlåt att det blir massa byten men nu ska jag nog stanna här! Efter skolan så gick jag och fanny till min buss och så hittade vi en grafitti vägg och min kamera låg kvar i väskan från lördagen så då tog vi lite bilder och en bild fick då bli min header.
 
Då kan jag också visa dagens outfit Ljus blå stickad tröja från: JC, Svarta jeans: dr.denim. så det var det jag hade idag. Nu ska jag nog äta något haha kalla mig tjockis jag äter typ hela tiden , men ja. Puss.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vart har du köpt ni blå tröja den är jätte fin

2012-10-14 @ 15:54:14

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0