15 sanningar

 
1. Jag är oftast alltid glad!
 
2. Min drömresa skulle vara till Los Angeles
 
3. favorit butiker är Victoriassecret, Hollister, Bikbok, Aeropostale
 
4. Jag är 157 cm kort (man kan knappast kalla det lång!)
 
5.Jag får 500kr i månadspeng'
 
6.Min hårfärg heter Brown och är från loreal paris!
 
7. Jag får min insperation från zarish,kenzaz,we hearti it
 
8. Jag önskar att jag hade många små söta kattungar för dom är så söta!
 
9.Jag älskar marabou schweizernöt
 
10. Jag älskar också frukt fat!
 
11.Jag saknar värme och sol och Egypten
 
12.Jag vill ha vår nu!
 
13. Jag tycker inte om folk som går bakom ens rygg!!!
 
14. Mina vänner betyder otroligt mycket för mig!
 
15.Onödiga sanningar men tänkte att det kunde vara kul!!

Kommentarer

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0