STOCKHOLMS SHOPPING

Tröja H&M 199.-// Armband Ur&Penn 98.-// Kofta Hollister 590.-// bodysplash Ginatricot 39.-
Jag och fanny åkte till stockholm igår, det var super mysigt vi åt på T.G.I fridays och gick runt i affärer värkligen en toppen dag!
 
idag är det valborg och jag lite kompisar träffades hos thea och hade det lite mysigt och nu ikväll ska vi grilla med familjen och gå till någon maj brasa troligtsvis. Men ja det här lilla "lovet" har varit super mysigt och imorgon som avslut kanske jag ska sova med fanny H (haha känner 3 olika fanny haha men aa!) så det blir npg super mysigt!!
 
 min bloggning ligger värkligen inte på topp nu men följ mig på instagram @heddabergstrom där jag uppdaterar dagligen! pusspuss

Kommentarer

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0