EGYPTIIIIIAAAAN

Hej bloggisen! Har det hur bra som helst här har värkligen ändrat mig om Egypten men det var för det hotellet vi bodde på förra året men ja iallafall ligger jag på stranden nu ar snorklat och badat och solat och ja haha ni fattar det blir bara varmare och varmare och nu är det 28 grader och bara morgon! Aja jag ska om kanske en halvtimme gå och äta haha . Jag har köpt en vit ralphlauren för typ 80 pund så det är ungefär 70-80kr tror jag! Jag och familjen ska ner på stan idag och funderar på att köpa ett par låga converse och en rosa ralph lauren till! Det ända som varit dåligy med resan var att en väska inte var på flygplatsen när vi landade i lördags men den kom igår! Man blir så irriterad när den inte kommer och arg jag hade min kamera i min väska så tänk lixom om min kamera försvunnit hade typ fått arga damp atacker hahaha.. Haha aja ska fortsätta med att sola ich det nu! Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

80 pund = runt 800 kr
8 pund = runt 80 kr

2013-02-24 @ 10:13:06

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0