Jump high

 
Bilderna togs på stranden för 2 dagar sen! är hemma nu! och har haft det hur skönt som helst , jag har blivit brun och ja jag har haft det hur bra som helst! Vi bodde på ett hotell som heter Novotel som låg typ 30 secunder från stranden , ja och sen så bodde vi i sharm el seikh i nama bay där det finns typ jätte mycket affärer och resturanger och sånt! det har varit jätte varmt dom senaste dagarna låg tempraturen på 29 grader!!
 
Fick en komentar om när jag skrivit hur mycket tröjorna kostade att 80 pund är 800kr stog det då i kommentaren men det är inte samma pund som i England! det här är Egyptiska pund och det står i 0,95 kr! så dom var till och med billigare än 80kr. Aja jag har haft det hur bra som helst och hoppas ni också har det bra.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan du lägga upp på allt du köpt? :)

2013-02-24 @ 14:14:37
Postat av: Nellie

skit snygg bikini! vart har du köpt den?


Kram Nellie

2013-02-24 @ 19:03:49

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0