Got a secret can you keep it?

Foto&Redigering: Jag // Btw fint baby hår..
 
Hej finisar! Vad har ni gjort idag? Själv har jag varit på IKEA och köpt en ny tak lampa till mitt rum med spotlights , är nöjd för jag har inte haft  en taklampa förut utan bara sånna som står i fönstret eller sitter på väggen , så det lyyyyser upp mitt rum.
 
Imorgon Åker jag till Emmy och sover över där med Louise och Pauline , vi ska nog göra en standard kväll med Tacos och sånt mys! Och förresten kollar ni på Pretty little liars för er som kollar visst är det bra och så sjukt spännande och för er som vill kolla finns det på Netflix , Viaplay och Swefilmer.com säkert fler ställen men det är dom jag vet! men tänkte nog gå och sätta på någon bra film nu! Puss.

Kommentarer
Postat av: Moa & Wilma

Sv; Hihi tack så jätte mycket! Men vi typ älskar
Din header!! Den e jätte snygg
Kram<3

2013-01-06 @ 10:01:48
Din blogg: http://biebersiisters.blogg.se
Postat av: Anna

Jättefin blogg!

2013-01-06 @ 18:33:19

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0