Lite nytt

Ballerina skor:H&M/130kr Dr.denim/400kr Basic tröja:H&M/50kr
Lite nytt som jag shoppat under veckan, behövde värkligen ett par nya dr.denim dom blir så fila när dom blir gråa.. Ballerinaskorna är tänkt att ha med till Egypten eftersom det bara är 19 dagar kvar kände jag att det kunde vara bra att köpa ett par och visst är dom gulliga?
 
Jag har varit hemma idag på grund av att jag är sjuk och tror jag blir hemma imorgon också..Inte bra för att det är öppethus och jag skulle varit där och dansat med min dansklass. Har bakat super goda choklad bollar som jag tänkte fortsätta äta på nnu! puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken storlek har du på dina jeans? är det xxs?
snälla svara :)
kram!

2013-01-29 @ 20:15:45
Postat av: alexandra

dina bilder blir alltid så fräscha och ljusa!!! Kan du inte ha ett inlägg om hur du redigerar dina bilder?! :)

2013-01-30 @ 18:04:11
Postat av: lina

vart köper man dr.denim jeans?! skulle så gärna vilja veta för dom är så snygga och verkar sköna. föresten så är din blogg jättebra och du är så sjukt fin:)

2013-02-13 @ 22:06:31
Postat av: Lola

Är allt från hm?!

2013-02-21 @ 17:42:03

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0