Q/A

 
Använder du stativ och fjärrutlösare när du fotar utomhus? :)
Hello , nej kör bara med stativ tycker det fungerar bra hittills! :)
Sjukt snygg mössa , Vart har du köpt den? :)
den är köpt från Holmlunds för 50 kr Men märket är Rut m fl.
Vad har du för storlek på bh:n?
Hahaha det får du lista ut själv..
Vart kommer du ifrån?
im una uppsala bo ( Fin blandnig av språk)
Till IDA! Jag vet inte varför det inte går att öppna upp Gimp måste blivit något fel tror jag testa ladda ner den igen eller be någon om hjälp!
Sen tycker jag inte ni heller glömmer att följa mig på instagram Heddabergstrom.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa & Wilma

Sv; hihi ja det skulle vara jätte snällt! Hihihi
Vi kan väll få din mejladress om vi skulle behöva
Hjälp?

2013-01-07 @ 09:39:28
Din blogg: http://biebersiisters.blogg.se
Postat av: Moa & Wilma- drömmen om en stor blogg

sv: Tack, kram!

2013-01-08 @ 12:07:26
Din blogg: http://biebersiisters.blogg.se

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0