COZY

 
GIIIISSSAAAA VAAAAAD??? 
Jag och min familj ska åka utomlands om 2 månader hihi jätte glad för det ska bli så skönt resemålet är dock Egypten i år igen men det är ganska mysigt men bara att dom är så på en och värkligen drar en in i affärerna men vi har bokat på ett hotell som ligger ca 20 meter från stranden så vi förhoppningsvis slipper allt det där! har varit på det här hotellet för 4 år sen och kommer ihåg att jag älskade det!
 
Nu till annat.. Imorgon ska fanny följa med mig hem vi har fått i uppgift av Engelskaläraren att göra ett matlagnings program och ja om ni vill kan jag lägga ut det på bloggen bara för att det är lite kul och så får ni höra mig prata Engelska! Men ska ta en sväng till ducshen nu och sen fortsätta läsa på mitt spanskaprov! så puuuuusssochkraaam.

Kommentarer
Postat av: Tuva

Lägg ut :D

2012-12-11 @ 18:47:24
Din blogg: http://www.tuvas.blogg.se

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0