GOD JUL

Ååååh nu börjar denna julafton ta skut det har varit en super mysig dag med julgodis , kalleanka , tomten och paketen. Jag fick: Ett objektiv ett super bra så jag super hlad sen fick jag ett UV filter till objektivet sen fick jag en parfym från escada den heter rockin rio , 700 varav 200 kr på ginatricot , lösnaglar , iphoneskal , polkagrisar. Och sen någon gång i veckan ska jag och fanny åka till Stockholm och shoppa och ha en mysig dag helt enkelt, är värkligen super nörjd med allt och inorgon väntas några till paket från min mormor! Så älskar julen helt enkelt ❤

Glöm inte följa mig på instagram (Heddabergstrom) där jag uppdaterar dagligen. Ni får ha en fortsatt fin jul pussochkram/hedda ❤


Kommentarer
Postat av: ida

hej vilket program har du gjort din header i? den är super fin.

Kram Ida

P.s. Hälsa Maja ;) D.s.

2012-12-24 @ 22:46:48
Postat av: Alma

Vad har du för en kamera? :)

2012-12-25 @ 00:41:25
Din blogg: http://almahansson.blogg.se

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0