Svar på frågestunden del 2

Vad har du för kamra ?
En Canon EOS 1100d
Din allrabästa vän om du bara får välja en :)
Kan faktist inte bara välja en älskar alla mina vänner otroligt mycket.
Hur mycket väger du?
sist jsg vägde mig vägde jag 37.2
Hur länge har du bloggat?
Har bloggat sedan 1 år och kanske 3 månader.
Får du månadspeng, veckopeng osv. Eller köper dina föräldar allt till dig?
Jag får månads peng , och sen köper mina föreldrar skor och jackor och sen det jag behöver som kanske kostar lite mer ex. Jeans.
Isåfall hur mycket?
Ungefär 500:-
Går du på någon sport?
Ja om dans , räknas som det!
Mest nöjd över på din kropp?
Fötter och ögonbryn (när dom är fixade)
Minst nöjd?
mina ben.
Tycker du att du är för tjock eller för smal?
Det beror på.
Är du kär Inån?
ihih nej inte nu!
Gillar du julen? :)
Klart jag gör! vem gillar inte julen?
Dina bästavänner?
Fanny.e , Fanny.F , Sofi , Emmy , Louise , Pauline , Hanna , Elina.
Hur är det att gå i en profilklass?
Igentligen är det inte så speciellt! Man dansar 2 gånger i veckan (Jazz och Balett)  Sen så brukar våran klass ha musikaler eftersom våran andra halva av klassen går i drama inriktning. 
tycker du om balett?
Ja eller nej iband är det kul , men i min skola är balett läraren sträng så man blir Lite rädd och man vill inte göra fel för då får man en utskällning!
Dröm resemål?
NEW YORK , ELLER THAILAND.
Vilket land var du senast i?
Jag var senast i Egypten!
5 finaste plagg ur garderoben?
Dr.denim , vit basic tröja ,stickade tröjor , en svart tröja med volanger ner till ,pyjamasshortsen.
 

Kommentarer

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0