You light up my world like nobody else

Canon eos 1100d // Canon 50mm // foto&redigering: Jag
 
Bilder från dagens fotografering , har värkligen fått ett stort fotosug och går ut och fotoar varje dag nästan även fast man typ fryser häcken av sig hihi , Ska imorgon också ta tag och fota mina julklappar! om det är någon som vill se dom då?
Imorgon bär det av mot Uppsala igen och när jag och fanny åker till stockholm ska jag också passa på och hitta något fint till nyår! för ja nytt år på måndag och planerna är att vara hemma med familjen och sen ha några kompisar hos oss då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snygg mössa, var har du köppt den? :)

2012-12-29 @ 22:13:11
Din blogg: http://tittisfoton.blogg.se

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0