När du hittar den bästa ↓

 
Canon EOS 1100d ↑
 
Den här mascaran fick jag när jag fyllde år! Den heter som sagt False lash and telescopic och jag värkligen älskar den, för jag som har väldigt kort öganfransar så blir dom rätt så mycket längre! så jag Tipsar er värkligen om den här mascaran!
 
Förlåt för usel bloggning men det blir så när det är skola och fullt upp men jag försöker värkligen att hinna! Idag var jag hos tandläkaren eller tandspeciallisten som skulle kolla om jag jag behövde det och GISSA vad.. Det behöver jag inte! woop woop! Nu måste jag gå och träna på ett matte prov som vi har tills imorgon! inte alls taggad på det.

Kommentarer

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0