Helgen

Hejsan! kör på ett långt inlägg idag och bärettar om helgen!
I Fredags slutade vi skolan som vanligt 15.30 efter det åkte jag hem åt Tacos , fixade lite och packade , sedan åkte jag in till Louise och pauline och så sov jag där! vi hade det jätte mydigt åt Ben&Jerry's ↑ snackade och skrattde och hade det bara allmänt kul! Sen på lördagen gick vi upp 4 på morgonen för att sälja fika till OD konsert , för jag och min klass samlar ihop pengar till våran slutmusikal (Profilklass)  i 9:an , Efter det så gick vi hem och vilade och bara tog det lungt! Och idag söndag ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt! Kolla på Filmer och serier!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt tröjan du har i headern?:)

2012-11-18 @ 15:37:17

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0