Look at the stars, look how they shine for you

 
Hej vänner! vill bara inleda det här inlägget med ett stort förlåt för m in dåliga bloggning , fattar inte hur jag kan ha kvar alla ni underbara läsare! Men jag tänkte bäretta lite om min helg, Ifredags åkte jag och Fanny till fyrishov med min familj , jag hoppade från 3:an för sånt där tycker jag är jätte läskigt! Sen i Lördags så träffade jag upp Fanny utanför Citygross för att handla mat tll Halv 8 hos mig som jag och några brudar från min klass brukar ha! vi bjöd på tacos och sånt gott mexikanskt! och sen så sov fanny här! Idag har Jag bakat saffransbullar inte lussebullar utan lite annorlunda! Och imorgon är det skola som vanligt.. Men nu får ni ha det så bra , Puss!

Kommentarer
Postat av: Katti

Jätte fin blogg!, kolla gärna in våran! :)

2012-11-27 @ 17:37:46
Din blogg: http://theshit.devote.se

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0