Fredagsmys

 
 
 
Hej peppz , HÖSTLOV äntligen så himla skönt , jag och mina vänner invigde detta höstlovet med glass och godis och så vidare och sen spelade vi något skitroligt spel. Sen när jag kom hem var det nachotallrik som middag och hur gott är inte det kommer nog ALDRIG trött på tacos! Sen imorgon åkar jag och min familj ner till Göteborg för att träffa släkt och så blir det nog någon shopping dag!!
 
Sen så ser ni på bilden högst upp en liten del av min system kamera det är en Canon EOS 1100d och jag älskar den kan man säga!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Fick inte du en sony?! :o

2012-10-29 @ 08:14:13
Din blogg: http://emmyfoton.blogg.se

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0