Happy birthday to me

 
Ja mo hon leva ja mo hon leva ja mon hon leva ut i nundrade år! Gissa vem som fyller år idag? jo det är jag.. 13 bazzzt , men iallafall så tänkte jag berätta lite om min dag! Jag upvaktades på morgonen med tårta och presenter och gissa vad? jag fick en systemkamera så nu väntas bättre uppdatering!! sen fick jag ett par dr.denim i svart i hög midja (plenty) sen fick jag en super mysig halsduk med matchande vantar och mössa sen fick jag lite små plock osv.
 
På tal om systemkameran hade den något fel på batteriet så det tar nog några dagar tills det är fixat! men nu får ni hade det så bra så ska jag äta lite tårta.

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! såå söt är du!
Roligt med en systekamera :D

Svar: ja tack så mycket!
heddadebora.blogg.se

2012-10-24 @ 22:12:28
Din blogg: http://sarajosefin.blogg.se

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0