Shine bright like a diamond

´Canon EOS 1100d
Hemma nu! så sjukt skönt fast det är ju alltid kul att åka och hälsa på släkten har iallafall haft det super bra där med en hel del shopping! iallafall så ska jag träffa Fanny imorgon och vi ska sova över sjukt kul har inte träffat hene på ett tag, sen efter det på fredagen så ska vi två gå på stan med Hanna och Sofi! ska bli super kul! Tänkte visa snart vad jag köpte i göteborg men ja det får ni se sen! Nu tänkte jag mysa ner mig med någon film och lite gott till det!
 
Vill också bara säga att jag är sjukt glad att statistiken har höjt sig med 10-20 stycken Och det kanske inte låter som så mycket men blir iallafall jätte glad!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jätte fina bilder, och du är så enormt söt! :D

2012-10-31 @ 22:32:01
Din blogg: http://sarajosefin.blogg.se
Postat av: Simona ågren- 13 år

Vad fina bilder :)

2012-11-01 @ 11:25:38
Din blogg: http://simonis.blogg.se

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0