ROMME IMORGON

Heeeej bloggen! Gissa vad hahaha eller ja rubriken lyder imorgon åker jag och min klass till Romma ska bli så kul och har längtat hur länge som helst!! Haha men det mysigaste är också bussresan dit och hem!! Men imorgon går bussen 7:30 så måste upp tidigt.. Och kommer nog inte blogga för ens kvällen eftersom mitt internett är slut för månaden men jag håller ut eller om det finns något internett där! Men ja kommer nog komma upp en video när vi åker i backen osv!

Väldig seriös på bilderna också!


Kommentarer
Postat av: linnea! <3

vad heter din hårfärg? super fint hår och världens bästa blogg! <3

2013-03-31 @ 11:26:59
Postat av: olivia

Hur gör du så att det blir samma bild två gånger :)

2013-04-07 @ 13:38:10

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0