Årets första dopp

Canon EOS 1100d // 50 mm objektiv
 
Årets första dopp är nu avklarat!! och fy satan vad kallt det var, endast 16 grader. Men någon gång måste det ju göras och igår så var det 23 grader i luften så varför inte passa på då? Jag och Fanny tog cykeln iväg till sjön igår som ligger 5 min från mig! väldigt skönt, vi hade med oss lite picknick och satt oss och myste!
 
innan på mprgonen så skulle jag och hela klassen sälja på vaksalatorg till våran slutmusikal i 9:an, så 6:30 var jag tvungen att gå upp på en lördag! men det var riktigt kul och mysigt. förresten så har Fanny sovit här hela veckan och det har varit jätte mysigt även fast vi blivit smått iriterande på varandra har det ändå varit kul!

Kommentarer

Kommentera detta inlägg här ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida:

Kommentera häääääär:

Trackback

RSS 2.0